Okres świąteczny to czas kiedy decydujemy o nowych zakupach częściej niż podczas całej pozostałej części roku. Nic w tym dziwnego. Będziemy szukać dużej ilości prezentów. Naturalnie jest to też gorący okres dla reklamodawców.

Ostatnie tygodnie przed nowym rokiem przyciągają do sklepów całe rodziny. Single wymieniają telewizory na nowe, całe rodziny decydują się na nowsze Playstation. Mama kupuje Tacie i dzieciom elektryczne szczoteczki do zębów, a dzieci wreszcie naciągną swoich rodziców na nowe gry na XBOX.

Tata z kolei rozważy zakup nowego bezprzewodowego głośnika. To tutaj rozegra się bitwa pomiędzy firmą Manta, a Harman Kardon. Taka jest właśnie magia świąt. Ograniczenia finansowe odkładane są na bok, rozważa się każdą możliwość zakupu. Na prezenty dla bliskich, pieniądze wydaje się łatwiej 🙂

Idealna sytuacja dla reklamodawcy to taka, gdzie spotyka swoich konsumentów podczas procesu decyzyjnego.Nie przy komputerze, nie na smartfonie, ale właśnie podczas wybierania najlepszego dla siebie produktu – tu i teraz.

Producenci AGD, RTV, sprzętów technologicznych – mają ułatwione zadanie – Chcąc dotrzeć do fanów technologii oraz osób podejmujących przedświąteczne decyzje zakupowe, mogą zakomunikować swoją ofertę przez ekrany video zlokalizowane w sklepach Media Markt i Saturn.

80 sklepów. Znajduje się w nich 18 640 ekranów.

MOŻLIWOŚCI KREATYWNE / AGENCJE REKLAMOWE

Jest coś jeszcze. Ekrany oferowane w ramach oferty Screen Network, są spięte w sieć typu AdServer, co umożliwia targetowanie komunikatów reklamowych w czasie rzeczywistym. To jest prawdziwy plac zabaw dla kreatywnych teamów w agencjach reklamowych.

Dopasuj komunikat do czasu, miejsca, ludzi, pogody…

Inaczej komunikuj się w dni powszednie, inaczej w weekendy. Przygotuj komunikację na noc i na dzień. Hashtaguj i pokazuj kontent aktualizowany w czasie rzeczywistym. Buduj call2action i aktywizuj sprzedaż w kanale sklepowym. Za mało? Postaw kamerę w sklepie i zaproś Twoich przyszłych klientów do interakcji.

 

O SCREEN NETWORK

Screen Network jest liderem rynku DOOH w Polsce. Posiada największą sieć ekranów kontrolowanych z poziomu własnego systemu zarządzania kontentem video. Zasięgiem pokrywa całą Polskę. Po informacje handlowe, oferty, prezentacje i dane, zapraszam na e-mail: kamil.polny@screennetwork.pl

 

CHCESZ POZNAĆ MOŻLIWOŚCI JAKIE NIESIE ZE SOBĄ OFERTA DOOH SCREEN NETWORK?
Napisz do mnie: kamil.polny@screennetwork.pl