Nie spodziewałem się, że będę opisywał złe przypadki, ale jednak muszę. Chciałem zgłosić błąd w akcji Webowej Coca-Cola + Play, ale w sumie nie mam jak tego zrobić. Często piję oryginalną Coca-Colę.

Jakiś czas temu kupiłem starter telefoniczny z sieci Play, więc zainteresowała mnie promocja w której za kody spod nakrętek dostaję 2 PLN’y w doładowaniach. Zebrałem już ponad 30 sztuk, więc postanowiłem moje zbiory wreszcie wykorzystać.

Niestety się nie da. Formularz rejestracyjny na stronie promocji po wypełnieniu prowadzi do strony z błędem 404. Ciekawy jestem jaka jest skuteczność programu, jeśli po drodze pojawia się tego typu sytuacja.

OK, bardzo chciałem zgłosić ten błąd. Wpadłem na formularz kontaktowy, wypełniłem.
Niestety nie mogę wysłać, bo w treści wpisałem znaki niedozwolone. Ciekawy jestem, które z nich są niedozwolone? 🙂

Niestety dowiedziałem się już również, że po rejestracji będę mógł wpisać tylko 8 kodów miesięcznie. Jeśli w ciągu 2 tygodni uzbierałem ich 30 to jestem kimś ponad hard-user? 8 x 2 PLN = 16 PLN miesięcznie. Nie doczytałem regulaminu aż tak dokładnie, ale spodziewam się, że ten kod nie jest traktowany jako pełnoprawne doładowanie.

I co teraz? Spróbuję za tydzień, może się naprawi 😉

A morał z tego jest taki, że przed uruchomieniem i w trakcie działania projektu, warto sprawdzać swoje produkcje, żeby nie trzeba było się tłumaczyć, że „U mnie działa”.

UPDATE:

Znalazłem jakiś inny formularz kontaktowy na który mogę napisać.
Napisałem, humor poprawił mi komunikat.
Odpowiedź najpóźniej w ciągu 21 dni 🙂