Każde medium reklamowe ma swoje wady i zalety, ale to Digital Out Of Home wyrywa się schematom i pozwala dotrzeć do konsumentów w najlepszym dla nich czasie – chwilę przed albo już w trakcie decyzji zakupowych.

Szał zakupów, pospieszne bieganie po sklepach, kupowanie prezentów i produktów domowych na ostatnią chwilę – raj dla marketera mającego do dyspozycji ekrany cyfrowe zarządzane w czasie rzeczywistym.

Klienci biegają po sklepach z otwartym portfelem i szukają sposobu na wydanie pieniędzy. Wystarczy do nich dotrzeć z przekazem reklamowym i podpowiedzieć co warto kupić.

Dlaczego warto wydać ostatnie budżety 2016 roku właśnie w mediach DOOH?

1.      Dotrzesz do tych klientów, którzy robią właśnie zakupy

Wielkie 50m2 ekrany zlokalizowane przy sklepach Tesco, setki ekranów w sklepach Media Markt, Saturn i Neonet, salony prasowe Lagardere (1 Minute, Relay, InMedio) – wszystkie one wspierają sprzedaż. Widzą je nie tylko kierowcy przejeżdżający sąsiednimi ulicami, ale też klienci parkujący pod sklepem i ci, którzy już do niego weszli.

2.      Za dużo reklam w TV i brak możliwości kupowania mediów tradycyjnych

W telewizji bloki reklamowe trwają kilkanaście minut, w Internecie portale uginają się od kilku kreacji wyświetlanych równocześnie. Nie kupisz już grudniowych reklam prasowych, za późno na działania z influencerami, nie mówiąc już o kupieniu miejskiego tradycyjnego billboardu.

DOOH w Screen Network działa w takim systemie emisyjnym, który pozwala uruchomić kampanię w dowolnym momencie. Grudzień jest idealnym momentem, aby pokazać klientom swoją ofertę.

3.      Natychmiastowość nadawania

Wydaje Ci się, że jest za późno, żeby zdążyć z uruchomieniem kampanii jeszcze przed świętami? Nic bardziej mylnego. Spójrz na poniższy przykład, a zrozumiesz, że sieć reklamowa Screen Network to szansa na dotarcie do klientów w całej Polsce – uruchomienie kampanii trwa kilka sekund.

Świetnie obrazuje to case Child Alert, który w ciągu krótkiej chwili potrafi zaalarmować cały kraj o zagubionych dzieciach. Jeśli jesteśmy w stanie pomóc w odnalezieniu igły w stogu siana, to oznacza, że na pewno pomożemy Twojemu klientowi odnaleźć odpowiedni produkt w gąszczu świątecznej komunikacji reklamowej.

4.      Możliwość personalizowania komunikatów

Komunikacja pomimo, że szybka, może emitować targetowane komunikaty. Różne miasta, różne dzielnice, różne ulice – każdy obszar może emitować unikalne dla siebie spoty. Spot może różnić się obrazem, treścią, bądź adresem.

5.      Brakuje Ci spotu video, masz niewiele czasu na działanie?

Korzystając z oferty reklamowej DOOH Screen Network, możesz liczyć na usługi dodatkowe. Stworzymy dla Ciebie spot z materiałów źródłowych PDF, grafik cząstkowych, zdjęć, czy zbyt długich form video. Dysponujemy działem kreatywnym, który wie jak wspomóc komunikację każdego typu brandu. Jesteśmy w stanie dostarczyć Ci gotowy materiał kreatywny, zgodny z obowiązującym brand bookiem. Naszym celem jest wsparcie w tworzeniu skutecznych reklam miejskich.

Nie wiesz gdzie się zareklamować, jakich sieci użyć? Pozwól nam zaproponować media plan zgodny z posiadanym budżetem. Możemy pochwalić się największą siecią reklamową w Polsce oraz największą ilością przeprowadzonych z sukcesem kampanii reklamowych.

6.       Wykorzystaj ostatnią szansę!

Do świąt pozostało niewiele czasu, ruch w sklepach każdego dnia staje się coraz większy. Złóż zapytanie pod adresem kamil.polny@screennetwork.pl i dowiedz się jak możemy wesprzeć Twój produkt jeszcze podczas grudniowych zakupów.

Screen Network jest wyłącznym dysponentem powierzchni reklamowych DOOH:

  • Media Markt
  • Saturn
  • Sieć Salonów Prasowych Lagardere (1 minute, relay, InMedio, Hubiz)
  • PKP Intercity
  • LED City – LED Outdoor 50m2
  • Stacji benzynowych Lukoil
  • Empik